Pisma w formie dokumentu elektronicznego można przekazywać do Izby poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP), utworzoną na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). Adresy skrzynki: /riowro/skrytka, /riowro/SkrytkaESP.
Udostępnione usługi:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego
Wyszukanie podmiotu poprzez podanie w polu "Ustaw / zmień adresata" nazwy Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu lub identyfikatora riowro.
Do złożenia pisma tą drogą konieczne jest posiadanie konta użytkownika ePUAP (konto bezpłatne; szczegóły na stronie epuap.gov.pl).
Możliwe jest dodanie załączników — dokumentów tekstowych i tekstowo-graficznych w postaci następujących typów plików: pdf, doc, docx, odt, ods, xls, xlsx, rtf, txt, jpg. Można je kompresować do formatu zip.
Rozmiar doręczanego dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może być większy niż 5 Mb.
Poświadczenie przedłożenia pisma jest tworzone automatycznie i udostępniane nadawcy.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 307),
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. poz. 773).