Prezes
Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu
ogłasza nabór do pracy
w Regionalnej Izbie Obrachunkowej we Wrocławiu
na stanowisko do spraw administracyjnych
w
Biurze Izby

miejsce wykonywania pracy  Jelenia Góra

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej będzie należało w szczególności:

  • przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji w systemie teleinformatycznym;
  • prowadzenie rejestrów uchwał, opinii ,wykonywanie zestawień i ewidencji delegacji służbowych , kart drogowych, urlopów , list obecności, skierowań na badania;
  • dokonywanie zakupów materiałów papierniczych, biurowych, środków czystości, itp.;
  • prowadzenie archiwum w Zespole;
  • prowadzenie bieżącej kontroli zabezpieczenia przeciwpożarowego będącego na wyposażeniu Zespołu.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie średnie/wyższe,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność szybkiego uczenia się oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • zaangażowanie w podejmowane działania, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność dobra organizacja czasu pracy, umiejętność współpracy z innymi pracownikami.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • list motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem pracy zawodowej – opatrzone własnoręcznym podpisem,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i dotychczasowe zatrudnienie.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem oraz adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. administracyjnych w Jeleniej Górze”, należy składać w siedzibie Izby lub przesłać listem poleconym na jej adres: Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu, 50-069 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 5, w terminie do dnia 18 lutego 2022 r.; jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu.

Dokumenty doręczone do Izby po upływie ww. terminu do składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Izbie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 7 dni, począwszy od dnia upowszechnienia  w Biuletynie Informacji Publicznej informacji o wyniku naboru. Po tym terminie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

Wybrani kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru.

 

Wrocław, dnia 18 stycznia 2022 r.

 

pdfKlauzula zgody218.51 KB