W związku z pismem Pana Sebastiana Skuzy, Sekretarza Stanu w Ministerstwie Finansów – Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu prosi o przekazanie informacji dotyczącej skutków, jakie epidemia COVID-19 spowodowała w zakresie dochodów i wydatków jednostek samorządu terytorialnego w 2020 r. Mając na uwadze prośbę wyrażoną przez Pana Ministra Izba prosi o przekazanie informacji według załączonego wzoru.
Wypełnioną informację należy przesłać do Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - w wersji elektronicznej (wyłącznie w formacie Excel .xls), w terminie do dnia 22 lutego 2021 r.
Jednocześnie Izba zwraca uwagę na konieczność przeczytania instrukcji przed wypełnieniem ankiety oraz podania informacji dla:
- budżetu JST (na zakładce „JST” tabela I i II),
- wydatków ponoszonych z rachunków, o których mowa w art. 223 ustawy o finansach publicznych (na zakładce „JST” tabela III),
- zbiorczo przychodów i kosztów samorządowych zakładów budżetowych
(na zakładce „SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY”), - imienia i nazwiska odpowiednio Wójta, Burmistrza, Prezydenta, Marszałka Województwa, Przewodniczącego Zarządu,
- imienia i nazwiska oraz dodatkowo numeru telefonu kontaktowego do osoby sporządzającej ankietę.
Powyższa prośba, wraz z pismem i formularzem, została wysłana pocztą elektroniczną do wszystkich JST i związków JST dnia 28 stycznia 2021 r., na adresy obsługiwane przez RIO.
Załączniki do pobrania: