1. Rejestr uchwał Kolegium
  2. Rejestr uchwał Składu Orzekającego
  3. Rejestr uchwał Komisji ds. Kontrasygnaty
  4. Rejestr pełnomocnictw
  5. Rejestr upoważnień
  6. Ewidencja pieczęci i pieczątek
  7. Rejestry przesyłek wpływających i wychodzących
  8. Rejestr zarządzeń Prezesa Izby
  9. Rejestr zawieranych umów
  10. Rejestr skarg i wniosków
  11. Rejestr kontroli
  12. Rejestr upoważnień do przeprowadzenia kontroli
  13. Rejestr zawiadomień do Rzecznika DFP o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
  14. Ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.) — zgodnie z zarządzeniem nr 10/14 Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 14 grudnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej we Wrocławiu